Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Διαχωρισμός Κράτους και Εκκλησίας; Για ποιό λόγο;

Ως γνωστόν είμαι κάργα άθεος. Και δε γουστάρω μία τις μαυροφορούσες με τα γένια και τα χτένια. Προψές όμως άκουσα κάτι το οποίο δε φαντάζει και τόσο απίθανο. Σε λίγα χρόνια θα εργαζόμαστε (κανονικά) και τις Κυριακές. Έρχομαι και σκέφτομαι ο μαλάκας: η εκκλησία θα επιτρέψει κάτι τέτοιο; Τη μέρα του κυρίου, θα επιτρέψει να εργάζεται το ποίμνιό της; Προσωπικά δε το πιστεύω. Τουλάχιστον στην Ελλάδα δε πιστεύω ότι θα συμβεί. Αλλά από την άλλη, αν επιτευχθεί αυτός ο διαχωρισμός του κράτους με τη παπαδοκρατία, μήπως πια δε θα γίνεται να αντιδράσει ο ανώτερος κλήρος σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Μήπως γίνεται πιο εύκολο και ανοίγει ο δρόμος για κάτι τέτοιο; Αλλά όμως από την άλλη (της άλλης) και σε τόσα και τόσα που έχουν γίνει ενάντια στο λαό, η εκκλησία πού ήταν;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσείς (δηλ. ο δέσφα, ο μαστουρμπάτορας και ο κάγγελος, χωριστά) πόσες ώρες εργάζεστε την εβδομάδα για να βγάλετε το ψωμάκι σας;

Κάγγελος είπε...

Να σου πω ευχαρίστως, ο μαστρουμπάτορας, δεν εργάζεται, είναι μποέμ τύπος και εισοδηματίας, ο δέσφα είναι ελεύθερος επαγγελματίας και άλλες φορές μπορεί να εργάζεται 16 ώρες κάθε μέρα επί ένα μήνα φέρ’ ειπείν και άλλες καθόλου (αλλά καλύτερα να σου απαντήσει ο ίδιος) και εγώ εργάζομαι 9ωρο (8ωρο + 1 ώρα μπόνους επειδή μου επιτρέπει το αφεντικό μου να μη λέγομαι τεμπέλης, παρ’ όλο που είμαι, και με απολύσει).
Σειρά σου τώρα:
1ον γιατί αρωτάς πονηρούλη μόνο για αυτούς τους 3? (έχουμε και άλλα καλά παιδιά στη παρέα μας)
2ον εσύ τι επαγγέλλεσαι? (μια και είσαι περίεργος)
3ον και σπουδαιότερον γιατί δε ρωτάς κάτι σχετικό με τον προβληματισμό, παρά κάνεις άσχετες αρωτήξεις? Είσαι δλδ εκτός θέματος, στο σχολείο η δασκάλα θα σου έβαζε κουλούρα στην έκθεση… Αν θες να δημιουργήσεις ωστόσο ένα δικό σου προβληματισμό γιατί κρατάς κρυφό το βλόγιόν σου και δε το βγάζεις στο κουρμπέτ και να ρίξεις καμιά στάλα σκέψης μέσα?
Η δημιουργία εντυπώσεων μας απομακρύνει από τη συλλογιστική που προσπαθούμε να αναπτύξουμε. Επίσης εσύ το γυρνάς (επιπλέον) και σε ένα «προσωπικό» επίπεδο.
Αν νομίζεις ότι ξέρεις, μάλλον έχεις καιρό να με κάμνεις ένα τελέφονο… Πάρε να τα πούμε, σε έχω νέα…
Μη διανοηθείς να μην απαντήσεις…

Ανώνυμος είπε...

Θεωρητικολογείς, κάγγελε. Μην το αναλύεις τόσο.

Και τώρα ας απαντήσω:

1: Τα άλλα τα παλικάρια δεν τα πήρε το μάτι μου.

2: πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης

3: απ αυτά που είδα, επικρατεί σχετική ελευθερία εδώ, εν είδη καφενείου. Γράφεις εσύ, ρωτάω εγώ, λέει τη μαλακία του ο άλλος, πάει η κουβέντα από δω εκεί. Βλόγιον δεν έχω εδώ. Και θα σε πάρω τηλέφωνο για κάτι πιο προσωπικό...

Κάγγελος είπε...

...τελικά διανοήθηκες...

Κάγγελος είπε...

οκ, δε ξέρω γιατί, ο μετριασμός σχολίου ήταν ενεργός εκείνο το διάστημα (κανονικά δεν είναι)... μαλακία δικιά μου; το πιθανότερο... έτσι ενώ μου απάντησες, τώρα κατάλαβα (6 δεκ του 07) ότι έπρεπε να κανω ενεργοποίηση ξανά του μετριασμου, μετά να επιτρέψω τα σχόλια και μετά να ξανα απενεργοποιήσω πάλι το μετριασμο... μπαχαλο