Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Horizon's End - Cover My Eyes

4 σχόλια:

doctor είπε...

Πολύ καλή μουσική, τα φωνητικά όμως θέλουν δουλειά, και μάλιστα αρκετή.

doctor

Κάγγελος είπε...

Γιατρέ, καταρχάς σε ευχαριστώ που περνάς και από εδω και ρίχνεις μια ματιά. Εννοήται ότι σε παρακολουθώ και εγώ, αλλά τα θέματά σου δε σχολιάζονται σε 3-4 γραμμές και τον τελευταίο καιρό δε παίζει ούτε χρόνος, ούτε καθαρό μυαλό...
Όσον αφορά το γκρούπ, μπορείς να δείς το βιογραφικό τους στον σύνδεσμο που έχω για το ελληνικό μέταλ
Το πρόβλημα παντως είναι πως έχουμε κάποια μικρά κεφάλαια που δε μπορούν όμως να μεγαλώσουν... Μόνοι τους παλεύουν και δε φαινεται φως για κάποια αναγνώριση... Και δεν είναι οι μόνοι...

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνώ με δόκτορα. Τα φωνητικά είναι πολύ καλά. Το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι ο τραγουδιστής δεν είναι υψίφωνος, όπως απαιτεί το είδος, αλλά βαρύτονος. Επίσης, η σύνθεση είναι λίγο "φλύαρη" (αν και πολύ καλή) και αυτή η φλυαρία "βγαίνει" πάνω στο τραγούδι.

Κάγγελος είπε...

Παίδες (κορασίδες δε βλέπω :s) η κριτική είναι πάντα χρήσιμη, αλλά εδώ όμως έχουμε ένα πρωτότυπο έργο, και όχι μια ερμηνεία ενός παλαιού, όπου κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει κάποια πράγματα και να κάνει κριτική. Είναι πρωτότυπο και αντικειμενικά δεν υπάρχει και μέτρο σύγκρισης. Αν βγει στο μέλλον κάποια διασκευή τότε θα ήταν πιο δόκιμο να γίνει μια κριτική. Εφόσον έχουμε να κάνουμε λοιπόν, με την λεγόμενη προσωπική έκφραση του καλλιτέχνη, ή εδώ την ομαδική ίσως, το κομάτι δεν επιδέχεται σχολιασμού πάρα μόνο από τους ίδιους τους δημιουργούς, οι οποίοι εκφράζονται (μουσικώς). Οι υπόλοιποι μπορούμε να πούμε μόνο, αν μας αρέσει ή μας αρέσει λίγο ή καθόλου.
Συνοψίζω, εδώ έχουμε έκφραση και όχι ερμηνεία. Την έκφραση τη δέχεσαι όπως είναι, δεν αλλάζει (κανονικά, κάποιοι που έχουν πιάσει το νόημα και τους παράδες αλλάζουν και τη μάνα τους, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).
Εμένα το κομάτι μου αρέσει, δε μου αρέσει όμως το βίντεο (εκτός από την κοπελίτσα).